Pages

Friday, 24 May 2013

Family Day Nursing ٩(●̮̮̃•)۶

Assalamualaikum...

Hye,, apa khabar semua?? sihat2 semua ka?? aku?? makin sihat.. haha.. rasa mcm gain weight, tp x sure laa... badan rasa berat semacam je.. ok, now, sharing about our family day.. Just enjoy watching this picture ok :)

Game ptg tu.. Protect The King.. I'm the King.. But lastly, I myself that need to protect myself.. Semua anak2 dah mati.. The funniest things ever is when my shoes flying and it feels like it wanna touch the sky.. hehe >.<
Chaiyokkkk.. Kata2 semangat sebelum memulakan game.. *not my group

Just three of us.. Always~ Friends forever :)

posing sakan si jordan tu..
ok! Game is over.. Let's go home & ready for tonight.. bbq time :)
Amsyar si yami
Bakar elok2 yeappp.. :)
Best!!!
Smile :)
Sweetnya kak elly & amsyar tu.. haha
Game for tonight.. Game minum limau.. Seriously masam.. Tangan2 yang bekerja keras menyediakan air limau..
I got 8 lemon tuu.. >.<
Muka2 kena denda.. haha



kepoyoan bermula.. ngeh2
with pengarah -----------------------------  with amsyar
Ok, the end~ Finally, biro kebersihan on action.. 

End of the day (-̮̮̃•)۶ 

No comments :